Uppdatering...

Nu var de längesen jag skrev igen. Måste ju uppdatera er om vad som händer i min del av världen. Jag har fått en ny fin och väldigt reflekterande väst av min polare Loke. Han köpte en neongul som var för liten för honom. Eller som jag skulle säga, han är ju bara FÖR stor liksom... Han är tibetansk spaniel och varggrå, rätt läcker, men han vill trampa på mig och va gör väl en tjej när killar bråkar? Skriker i högan sky så klart!
På hans gata i stan så fanns de något jättespännande. Vildkaniner! Jätteroliga. De var inte lika snabba som harar men hoppade skoj. Tyvärr fick man inte jaga dem för de var någon tant som sa att om man skulle jaga / döda dem så fick man bara göra det när ingen såg de... Jag säger då de.
Jag har börjat gå i skola också. De är valpkurs och vi fick göra massa roliga saker som att gå i grupp, leta godis och titta på matte. Husse fick också träna med mig, de lärde sig riktigt fort att när jag tittade på dem så skulle de ge mig godis. Flera av de andra hundarna lyckades inte lära sina mattar och hussar det. eller så ville de helt enkelt inte titta på dem. Va vet jag.
Matte är så lycklig för att jag lärt mig ett nytt trick förresten. Jag försökte väcka henne hörommorgonen, men när hon som vanligt vände på sig så fortsatte inte jag att tjata, jag gick och väckte husse istället. till mattes stora lycka! Va gör man inte för att glädja de små liven.
Nu ska jag terrorisera omgivningen lite innan vi ska ut och kolla på korna.
Over and out! Er Superhjältinna Elektra säger bye bye, everypawdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0