Shoppa loss!

Nu har matte shoppat loss! Jag har fått ett nytt halsband. Som husse valde. De är lite tuffare för när vi ska ut och kravalla här i Märsta. Sen har jag fått en vagn så jag har något att vara i när vi ska på utställning, till brukshundsklubben etc. Jag kommer att lägga upp bilder så ni får se. Sen köpte matte en liten BellaBag att ha bajspåsarna i. Man kan ju inte gå runt med dem hur som helst när man nu är sådana fina hundar som Izi och mig. Hon köpte sakerna på mylittlecloset.se. Finns visst massa fina saker där.
Matte har varit lite konstig de senaste dagarna. När hon har legat i sängen, vilket hon gjort OFTA de senaste dagarna så har hon sprunigt upp varje gång jag kommit och studsat på hennes mage. Jag vill leka och studsa på magen och hon springer till toan och kräks, jag fattar ingenting! Och snäll som jag är så har jag försökt motionera henne lite extra, men hon verkade verkligen inte uppskatta det. Och när vi var ute och gick så satte hon sig ner och vilade och såg mest ut som en zombi. Inte åt hon något heller och då var jag snäll och tog upp ett märgben i sängen och gömde under hennes kudde så hon skulle bli glad när hon hittade det. Tror ni hon uppskattade min snällhet?! Inte för 5 öre! Hon kastade ner den på golvet och vände sig om och sov vidare. Nu ska jag äta upp stråhatten på ankans huvud för de blir så fina halmstrån på golvet då och de måste hon väl iallafall bli glad för?!
Over and out! Er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0