Pommar på TV

Igår var de en pomeranian på Breaing News på kanal 5. De var Vienna. De klippte ner henne för att visa att vi har söta hundar i sverige också. De är ju någon pomme i USA som heter Boo och ska vara "The world´s cutest dog"... Yeah right! Har de sett mig eller?! Jag är ju sååå vacker! Och Vienna var så söt innan de klippte ner hennes vackra päls. men i och för sig, en Pom är en Pom är en Pom och en Pom är alltid en Pom, dvs Vacker! Jag kanske inte har 2 miljoner som följer min blogg men jag vet ju att Superhjältinnor oftast verkar i de fördolda. Och om en dryg vecka är de utställning, jag hoppas på bättre väder då, nu ska jag gå och äta lite glass och slappa i min och Izi´s nya säng. Vi har nämligen fått en egen "hundsäng". Men jag ligger ju i dubbelsängen på natten, men de är en annan sak man måste offra som Superhjältinna, man måste ju vakta sina skyddslingar.
Over and out, er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0