Uppsala

I helgen har vi varit i Uppsala och hälsat på släktingar till husse och matte. De var Karin och hennes lilla Jouna, som väldigt gärna ville gosa med mig. Jag tyckte det var roligt med en sån liten människa och ville hoppa upp på hennes huvud bakifrån när hon satt på golvet. med det fick man visst inte... Så jag satt brevid, men då ville hon hålla i pälsen så vi enades om att sitta och titta på varandra en bit från varandra.
Sen var vi in i en djuraffär och jag fick ett nytt sele. Med döskalle, rosor. läder (jaja, kanske inte äkta läder, men låtsasläder iallafall) och vit och svart spets. Jag blev ännu tuffare än vanligt. 
När vi var ute häromdagen så skulle matte träna Izi att hoppa upp på saker så hon matte hoppade upp på ett sånt där picknick bord som står utställde lite överallt. Sånt som har en sittbänk och ett bord som sitter ihop. Hur som helst. matte hoppade upp och ropade på Izi som hoppade upp efter en liten tvekan och fick godis. Jag ville ju också ha godis så jag chockade både matte och husse och hoppade efter. Jag blev lite tveksam när jag kom upp på bänken, men de hejjade på mig så jag hoppade upp på bordet också, jag är såååå bra! Jag har lärt mig att om man lägger sig ner så kan man få godis! De är bra att träna upp sin husse och matte så de ger en godis.
Nu ska jag ta och ha en slö söndagkväll efter uppsala besök och att ha hämtat husse från kalas idag och allt. Ha det gott alla där ute i cyberrymden!
Nospussar från er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0