Förvirrad

Ibland vet man inte vad som händer med världen. Den har blivit konstig. Jag känner mig konstig. Och alla hundar beter sig konstigt mot mig. Jag var extremt populär på brukshundsklubben sist vi var där. Jag bukar i och för sig vara popular som enda tjej och minst av alla, fast jag är äldst och i och med att jag är tik, också smartast. Men sist var de en otrolig uppvaktning. Men jag var duktig som vanligt och satt fint för då har de lärt matte att hon ska ge mig godis. Hon är ganska väluppfostrad min matte...
När vi kom hem och jag låg på soffan och matte snällt kliade min mage sa hon att jag löper. Är hon dum eller. jag låg ju helt still!
Hösten har kommit med buller och bång och med de mörkret, jag tycker att de är spöken i mörkret! Usch för mörkt och kallt!
Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa lite. Jag har lärt Izi att lägga sig i sängen också när matte är borta.
Eller som vi säger, när matte är borta dansar vovvarna i sängen!
Bye bye everypawdy! Er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0