Veterinären...

Blä! Jag hade den värsta fredagen eväääh! Skulle till veterinären och dra ut mina tuffa dubbla hörntänder. Matte tyckte inte att jag skulle ha de så jag skulle få gå och dra ut mjölktänderna. Matte lämnade im mig vid 9-tiden på morgonen på Upplands Väsby Djursjukhus. Sen skulle hon få hämta mig på eftermiddagen, id ca 13-tiden.
Hon och Izi gick upp till släkten i Runby för att vänta. De hade lovat at ringa. Jag satt hos veterinären och väntade och väntade... De kom in med en hund som det var panik med, jag vet inte vad som hänt, men bråttom var de. Så jag fick fortsätta att vänta och vänta.... Sen kom de in en katt som de var massa bråttom med också. Så jag fick vänta och vänta...
Till slut så kom veterinären och hämtade mig. Vid de här laget var jag övertygad om att matte övergivit mig! Jag fick tre tänder utdragna och blev sövd så jag kände mig helt lullig. Klockan halv 6 på kvällen fick jag ÄNTLIGEN träffa matte! Jag blev så glad att jag kissade på mattan. Men samtidigt var jag så trätt så jag orkade nästan inte pussa matte så mycket som jag ville. Resten av kvällen låg jag i mattes knä och bara njöt av att vara hemma!
Borta bra men matte bäst!
Hej då everypawdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0