Julstök och vardag...

Long time no pat.... Här rullar livet på i sin gilla gång. Jag sköter ruljansen och de andra passar upp på mig. Jag älskar livet! Och nu har matte hämtat upp 2 ikeakassar med massa roliga saker. Pumlor kallar hon dem. Men de är MINA! Roliga färgglada bollar med ett snöre i ena ändan. Man biter tag i snöret och springer så jagar matte eller husse efter, kanonskoj! De är tydligen något man ska ha nu när de börjar närma sig jul. Undra vad jag kommer att få i julklapp? Jag önskar mig en Furrari! (http://www.gwlittle.com/product/dog-bed-pink-Princess-car-bed/dog_beds) Men matte tycker nog att jag ska nöja mig med min rosa fluffkorg. 
Jaja, jag sover iallafall mest i sängen så de går ingen större nöd på mig.
Häromdagen när jag och matte var ute själva så mötte vi en dvärgpincher, den var större än mig men husse trodde nog att jag var farlig för han plockade upp den när han såg mig, mohahahaha! I R Danger! Nu ska jag se om jag kan flörta till mig lite kvällsgott innan jag snor kudden för matte!
Nu flyger jag ur bild! Er SuperHjältinna Elektra säger Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0