Välkommen alla!

Här är jag! Världens bästa Hund! Jag är född i Norrköping och nyinflyttad till Märsta. Jag tänkte att de är lika bra att göra en blogg för alla mina fans eftersom jag är så snygg, cool och tuff. Jag är pomeraine och 5 månader gammal och heter Elektra, eftersom jag är röd och en äkta superhjältinna.
Jag flyttade från mina syskon och polare igår och blev sambo med en jättehund som heter Izi och en är Alaskan Malamute. Jag skrämde självklart slag på henne direkt när jag sprang fram och ville pussas, men jag vet ju att alla brukar vilja pussa mig för jag är så söt, men hon blev mest rädd. De kan man ju i och för sig förstå, jag är ju ganska skräckinjagande! Men nu är hon inte rädd längre. Vi har gjort så mycket skoj, men det får jag berätta mer om imorgon för nu ska jag gosa upp mig i mattes knä och få lite välförtjänt kärlek innan vi ska iväg och äta pizza med några av mina fans. Livet är hårt när man är på topp!
Tassarna i taket, nu river vi haket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0