Gameday!

Tjo!
I söndags var de den första matchen jag var med på som mascot. Vädret kunde ju varit bättre, min päls är inte riktigt till sin fördel i regn, men jag charmade så klart alla och även om mina tjejer inte vann så var de iallafall bäst! På kvällen kom husse hem från sin pappa och jag fick så mycket gos. Maten är mycket bättre på det här nya stället också måste jag säga. Jag får mtt gamla vanliga uppblötta torrfoder, men här är de iblandat fryst kött också, och det är riktigt gott för ett rovdjur som jag.
I veckan är det sommarskola i amerikansk fotboll, jag ska jobba i tre dagar, sen har vi semester. Inte för att jag behöver göra så mycket mer än att vara söt, vilket faller sig helt natruligt för mig, men ändå, och jag går långa promenader i koppel och sköter mig excelent, men vad annat var att förvänta sig av mig!!
Gonatt, nu ska jag gå och döda gosedjur innan jag somnar!
Over and out!
Er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0