Uppdatering

Hej, tänkte bara uppdatera er om vad som händer här i min del av världen. Jag har varit på Bromma Zoo och blivit uttittad av alla, som tyckte att jag var sååååå söt! Jag fick även ett nytt sele eftersom jag kan tycka att mitt Burberry är lite irriterande bakom frambenen ibland. Men nu har jag ett mjukt och mysigt Puppiasele, det fanns bara i rött i min storlek så de fick helt enkelt bli ett rött. Jag saknar husse! Han är hos sin pappa och de känns som han har varit borta i EVIGHETER!  Izi och jag har de bra och jag äter och växer, matte kammar och borstar tänderna på mig och jag får väl lov att finna mig i det.
Jag har även lärt matte ett trick! När jag sätter mig ner så säger hon "sitt" och så får jag en godis! Hon är ganska lättlärd. ibland när vi är ute och jag är lös så gömmer hon sig och då får jag godis när jag hittar henne. Godis är bra! Nu ska jag titta lite på henne, sen ska jag titta mot hallen och se om hon fattar piken att jag vill gå ut, det brukar fungera. Jag har gjort om matte som varit en "malamute-människa" i 20 år till en äkta "Elektra-människa". Med superkrafter kommer ett stort ansvar också så jag får ta de lite lugnt med träningen.
Ha en bra vecka önskar er Superhjätinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0