Mina djur

Va gör ni där ute? Jag har träffat så många djur på sista tiden så jag tror att jag hamnat på ett zoo. En morgon när jag var ute med husse så såg vi grävlingsungar, men då blev jag rädd, de luktade så otroligt illa i min lilla näsa. Annars brukar vi gå förbi några lurviga kor, de är jättespännande att titta på dem och ibland så lufsar de med innanför stängslet, de är spännande!
Idag träffade jag en fyramånaders chihuahuavalp som tydligen bor här i huset brevid. Jag ville leka, men den tyckte nog att stora tuffa jag var lite läskig den lilla mesen, men man kanske blir lite rädd när man inte har någon fin päls som jag. Jag sprang runt och studsade och gjorde allt för att få igång den, men den var lite avvaktande. Hoppas vi träffas igen så den kanske blir lite tuffare. Annars har jag mest tagit de lungt och sovit och haft det bra. Var även med matte på jobbet två nätter, jag uppträdde exemplariskt (så klart). Och snart kommer jag att få en ny kompis som tydligen ska vara en tibetansk spaniel som mattes kompis ska skaffa sig, vi får väl se vad de är för konstig prick.
Nu ska jag ut och terrorisera grannskapet!
Nospussar från er Superhjältinna i cyberrymden, Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0