Kalas mm...

Hej, nu var de längesen jag skrev. Sist skulle jag på kalas. De var roligt, men när jag satt i mattes knä så kom de en galen tax. Han skällde och hoppade och jag blev så rädd så jag försökte krypa in i mattes hår. Men efter ett tag så lugnade den ner sig och jag blev mitt vanliga modiga Superhjältinna-jag, så då vågade jag hälsa på den. Sen fick jag gå ut och titta på när kaninen Axel spelade fotboll på gården, de var spännande! Jag smög på honom, men när han ville spela bollen till mig så backade jag, de var en så stor boll... Men när han insåg att jag inte ville vara med så kunde jag fortsätta studera honom, de var skoj!
Igår kom husse Rasmus och hälsade på, han var snäll, men han sa att jag var LITEN!! Jag som är så stor och tuff! Jag såg grävlingar igår också, men då blev husse Richard rädd och tog upp mig. Jag hade ju lätt brottat ner dem om de kommit fram, men jag får väl låta honom bära iväg mig då, allt för att rädda grävlingarna...
Inatt ska jag jobba med matte. Vi får se hur de går, men med mig går ju det mesta bra. Jag klarade till och med av att vara hos några andra en dag när matte och husse var till åland över dagen. Jag var lite ledsen när de åkte, men sen kom jag på att eftersom jag är så fantastisk som jag är så är de klart att de skulle komma tillbaka, och de gjorde det! Jag blev så glad så jag somnade i husses knä i bilen nästan dirket när vi mötte dem.
Nu ska jag ut och skrämma folk och fä! Ha de bra tills nästa gång!
Kramar från er Superhjältinna i cyberrymden, Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0