Fredag!

Nu är de fredag coh det har varit en fullspäckad vecka! Jag har fått ett Burberry-sela med tillhörande citykoppel och varit ute och blivit beundrad, men de är ju som vanligt. Dessutom har jag åkt både buss och tåg och de var så roligt så! Långa promenader har jag gått på, men när vi kom till badet så satte jag stopp för upptågen. Jag vara väääägrar att blöta ner mig! Kan på sin höjd doppa tassarna lite men annars tittar jag hellre på när Izi badar, hon var ju helt galen!
Igårkväll blev jag en jakthund också, jag såg en groda! De var så spännande att smyga på den och peta lite med tassen. När man gjorde det så hoppade den och då fick man kura ihop sig och ligga på span och sakta, sakta krypa fram igen, jätteroligt! Izi satte sig ner och såg såååå uttråkad ut men hon sa inget för att röja min hemliga position iallafall. Nu ska jag ut på balkongen och titta på regnet som just nu öser ner!
Som ni ser på bilden så brukar jag sova med husse på morgonen, natten tillbringar jag på golvet men efter morgonpromenaden brukar jag krypa ner med husse i sängen och somna om några timmar, han är varm och mysig!
Pussar från er Superhjältinna Elektra i cyberrymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0