Fika

Hej där ute!
Jag har fått en ny mysig koja att ligga i, den är så skön och fluffig! Men ibland måste man ju ta hand om sina människor också så jag visar dem att jag inte har glömt dem genom att ligga på deras fötter när jag vill vara nära och låtsas att de är för deras skull.
Jag har även varit i Kista Centrum och fikat och gått runt och visat upp mig. Det var otroligt spännande med alla folk och vi träffade några perversa hundar också som gick nakna, de var visst från kina, men är de någon ursäkt för att gå utan päls frågar sig vän av ordning?!
På utställningsfronten har jag anmält mig till två utställningar, en i Vallentuna och en i Gimo. Båda är valpklass och jag måste ju träna matte så att hon blir duktig på de här med utställningar. Jag är ju född till sånt men man får ju ha lite överseende med människor, de är ju som de är. Imorgon ska jag på kalas! De är mattes bror som fyller år och vi har köpt en present, så jag hoppas jag får tårta! Jag får ju bara hundmat hemma, men kött är gott!
Nu ska jag ut och motionera matte lite, ha de gott där ut i värmen alla!
Tasskramar från er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0