Utställning

Hej! Jag har varit på utställning. De var inte skoj! Jag trodde jag skulle drunkna... De ösregnade!!! Och jag bev blöt. blötare och sen var jag blötast! Fick bra kritik iallafall, men inget HP för domaren kunde inte se min päls för att jag var blöt, sa hon... Jaja, de var bara att åka hem, krypa under mattes täcke och torka.
Några dagar innan utställningen fick jag ducha och bli fönad, de gick jättebra, jag hade inga problem alls med det. Men så är jag ju världens bästa också. Matte undrar varför jag drar fram alla saker.... Jag går till husses leksakslåda och hämtar de jag vill ha och lägger i en hög på golvet. Vad är de för fel med de?! Jag samlar ju ihop det fint iallafall. Men hon verkar inte gilla att jag lägger det mitt på köksgolvet jämt, men var ska jag annars lägga det? Jag har ju inget eget rum...
Jag tror jag ska skicka in en skrivelse till djurombudsmannen om att jag vill ha ett eget rum! Jag är ju faktiskt en superhjältinna för tusan!
Kan skvallra att det var många på utställningen som kom fram och tyckte att jag var sååå söt sååååå! Men de var ju  i och för sig inget nytt, men ville bara påminna er om min otroliga skönhet. Nu ska jag titta om jag kan hitta någon rolig legogubbe att leka med.
Ha en bra helg och sätt tassarna i taket, hälsar er Superhjältinna Elektra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0